onsdag 29 april 2009

Äntligen sol och riktig sommarvärme!




Idag är första dagen som jag känt att vinterjackan har gjort sitt för i år!! Har varit och uppvaktat en kollega som fått sin tredje tjej, så mysigt med bebisar!

Fick hem mitt kugghjul till QK Revolution idag, Anette på Scraphuset fixade det på tre dagar! Tack, det kallar jag service! Så nu är kugghjulet monterat och jag kan veva igen! Ett riktigt soligt kort blev det med glassätande flickan från Bildmålarna och textstämpeln från Easer.

Tack för att du tittat!

7 kommentarer:

Dawn B. sa...

This is adorable. Such a great way to use this sketch...TFS

HelenaN sa...

Visst är det underbart med den härliga värmen som var idag - satt på altanen och läste Naturkunskap men boken föll ner i knät o jag bara blundade o njööööt av solen :)
Härligt att det ordnade sig med kugghjulet :)
*kram* o trevlig Valborg!

annkan sa...

Alltså, jag bara måste få kommentera här nu. Tror inte jag gjort det förut inne hos dig- ändå brukar jag "hälsa på" då och då. :-)

Är så otroligt imponerad av dina underbara, fantastiska, ljuvliga kort!!
Du är en STOR inspirationskälla ska du veta- med din alldeles egna, suveräna stil.

Kram- och tack för all inspiration! :-)

C.HARNESK sa...

Du är ju sanslös vad du hinner med att producera kort och den är dom så genomtänkta och fina att man smäller av!!!!
Ha en underbar valborgshelg :)
Kram Carola

Eva F sa...

Vilket härligt solgult kort.
Man blir så glad av det.
Kram Eva F

Lena sa...

Vilket härligt kort, passar bra i det härliga vädret!!
Kram
Lena

Mita sa...

Jaha ja, du har som jag - ont om tid... men du har hunnit göra såååå fina kort! Idag har jag ÄNTLIGEN fått sitta ner i 8 timmar och bara testa nytt material och leka lite. Oh sååå roligt! Hoppas att din helg blir fin! Stor kram Mita