söndag 25 januari 2009

Söndagkväll


Har haft en lugn och skön helg! Har pysslat en del då jag fick ett nytt DT-paket från Stämpelgården! Man får så mycket inspiration och ideér när man har lite nytt material att sätta händerna eller kanske hjärnan i!! Enda problemet för mig i dessa lägen är att det blir kaos runt om mig i scraprummet! Jag testar olika papper, dekorationer osv. och lägger inte tillbaka dem....


Här är ett kort jag gjort tidigare där jag målat med akrylfärg på mörk cardstock.


Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Vilket vackert band (och vackert kort som vanligt!) Får jag fråga var du köpt just detta band?
Mvh Susanne


http://ihuvetpaentant.blogspot.com/

Ellinor sa...

Jättefint kort!

Ja, själv har jag gjort flera kort - och städat arbetsrummet efter röran som blev :D

Mita sa...

Maken kom ner igår och kommenterade röran på bordet, jag svarade:- Jag skapar!(konstnärer brukar ju komma undan med det...) Visst är det kul att få nya paket!
Fint kort som vanligt! Ha en skön vecka. Kramiz

Petraso sa...

underbart kort Biggan!