lördag 1 november 2008

Frukost i sängen för barnbarnen!



Nu sitter/ligger barnbarnen i min sängen med var sin frukostbricka och ser på barnfilm! Det känns så mysigt! Idag ska de åka hem och då vet jag att det blir så tyst så det nästan blir kusligt! Men det ju Halloween..;) men det är ingen tradition att fira den i det här huset. Visar ett kort med min trädstämpel från Stämpelgården som är lite Halloween färger på i alla fall :)


De två andra korten är gjorda med en annan underbar stämpel från Stämpelgården, Penny Black´s Berry Branch !
Trevlig Helg!

5 kommentarer:

Berit sa...

ÅÅÅÅ - så nydelige kort!!
Disse gikk rett hjem her!

Takk for titten!

Klem

Cicci sa...

Helt underbart vackra kort igen.
Jag älskar det kortet som ser ut som ett fönster. Beundrar det du gör.
Kramiz

Anonym sa...

Så underbara!!!

Caroline sa...

Vet knappt hur jag ska uttycka mig utan att använda svordomar... så snygga kort att jag smäller av!

Anonym sa...

Hej! Håh, så många vackra kort det är här!!! Superfina, verkligen!!! :) Du har vunnit en deltävling hos Brunkullan Scrap & Card AB tidigare i höst. Det vore toppen om du kan maila oss din adress så vi kan skicka ditt pris! :) (brunkullan@gmail.com) Ha en fortsatt trevlig helg!