onsdag 13 augusti 2008

Dan före dan före skolstart!


Ja nu närmar sig skolstarten och sommaren blev bara delvis som man tänkt sig! Tycker att jag varit ledig länge men ändå känns det som man borde ha hunnit med mer...Vi börjar i alla fall läsåret med en utflykt med uppmaningen "oömma kläder" så det kanske blir årets mest spännande dag! :)

Har embossat på OH-blad och tillsatt guldglitter (jag använder OH i undervisningen bara när jag inte "kan" det jag ska föreläsa om..så de används rätt sällan..*skämtar*) Skämta åsido gillar jag inte OH i undervisningen, tycker de skapar en så känsla av envägskommunikation! Texten sitter på insidan av kortet!


Tack för titten!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Super läckert.....
Morsan du har fått en award i min blogg....lite dubbel...för dt har fått

Maria sa...

Det kortet är ju helt ljuvligt! Vill du ha min adress? ;-)

Anonym sa...

Rackarns så snyggt, Biggan!
Vi ses ikväll hos Anna.
Kram, Helena

Gunilla sa...

Helt underbart!! Jag säger som Hattifnatt, vill du ha min adress? :)

Annica H sa...

Supersnyggt!!
Det där ska jag garanterat ta mig tid och "lifta". :)

Anonym sa...

Otroligt läckert kort!!!

Laila sa...

Nu har jag lurat runt här och tittat på dina så underbara alster.
Jag är så hänförd av ditt sätt att göra kort!
Tack för all inspiration! ♥

Cicci sa...

Helt otroligt snyggt!

Teres sa...

Riktigt snyggt! OH-plast gör sej så mycket bättre i pysselsamamnhang än på en OH-apparat.