söndag 12 augusti 2007

En disig söndagmorgon





Det känns lite höst idag, ser att träden börjar skifta färg. Mysigt att få sitta inne och pyssla och bokföringsarbete finns ju också..;) om man skulle tröttna på skapandet...
Dagens kort går i höstens färger (som många av mina kort gör ;)) som jag faktiskt gillar bäst.


Till bakgrunden på "Jag gillar dig" kortet längst ner har jag använt Easers egna stämplar, de små blommor som bara kostar 25 kr för tre storlekar! De söta knapparna kommer också därifrån!
På det översta kortet har jag använt stämplar från Inkadinkado med Gingko, en växt som anses ha läkande krafter. Det lilla motivet har jag embossat och satt på 3D kuddar.


Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint! Börjar faktiskt längta till att få dra på mig mössa å vantar och andas in kall härlig luft. Nolia idag - nada shopping, eller jo....10 munkar blev det visst...=)